۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹

آزاد راه اراک - خرم آباد از 10 کیلومتری بروجرد عبور می کند

آزاد راه اراک - خرم آباد از 10 کیلومتری بروجرد عبور می کند

بروجرد - خبرگزاری مهر: احداث آزاد راه اراک - خرم آباد در سالهای اخیر موجب ایجاد نگرانی در مردم بروجرد شده است که با ساخت این پروژه بروجرد از مسیر اجرای آن حذف شود که با اصلاح نقشه ها این آزاد راه از 10 کیلومتری بروجرد عبور خواهد کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با آزاد راه خرم آباد - اراک و سرانجام آن به خبرنگار مهر گفت: این آزادراه نگرانی هایی در مردم بروجرد ایجاد کرده است که مبادا با اجرای آن شهرستان بروجرد در مهجوریت قرار بگیرد.

بهرام بیرانوند افزود: با توجه به اظهارات قبلی مدیر کل راه و  شهرسازی استان لرستان هنوز دلشوره مردم بروجرد برطرف نشده است و انتظار می رود با توضیحات صریح مسئولین امر این دغدغه مردم برطرف شود.

وی عنوان کرد: باید تا حد امکان این آزاد راه از نزدیکی بروجرد عبور کند تا این شهر از روی نقشه محو نشود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان نیز در این رابطه به مهر گفت: این پروژه از شازند اراک به سمت چالانچولان و از روستای دهکرد بروجرد به سمت چغلوندی خرم آباد تعریف شده است.

شهرام ملکی افزود: با پیگیری های نمایندگان و مردم بروجرد نقشه راه اصلاح شد و در حال حاضر این آزاد راه از 10 کیلومتری بروجرد عبور خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بیشتر از این میزان نمی توان مسیر آزاد راه را به بروجرد نزدیک کنیم زیرا در سالهای آینده با گسترش و توسعه شهر و حومه تبعات منفی روی شهر خواهد گذاشت.

کد خبر 2288723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha